Voisimmeko olla avuksi?

Mullasta nousee kolme sirkkalehtistä vihreää versoa. Niiden pituus kasvaa kohti oikeaa reunaa. Tausta on sumuinen ja vaaleanvihreä.

Hei!

Olemme pohtineet viimeisen puolentoista viikon aikana työporukallamme paljon sitä, voisiko mobiilijonotuksen ja asiakaspalvelun hallinnan sovelluksestamme olla apua tässä poikkeustilanteessa, jossa isoja väkijoukkoja ei saa kertyä samaan paikkaan. Haluamme olla hyödyksi ja kirjoitamme tähän postaukseen etätyöpäiviemme pohdintoja.

Isoin apu sovelluksesta voi olla siihen, ettei paikan päällä tarvitse odotella ennen omaa vuoroa oli palvelu mikä tahansa, joten väkijoukkoja ei kerry samaan paikkaan. Koska kyseessä on sovellus/selainpalvelu niin yhteisissä tiloissa pintoihin, kuten lipukeautomaatteihin, ei tarvitse koskea, eikä saapua edes paikan päälle ennen asiointia. Sovelluksen kautta saa ajankohtaista tietoa siitä, paljonko asioimaan jonottaa ihmisiä sekä tietoa siitä, kauanko omaan vuoroon on. Asiakkaat voi kutsua paikan päälle vuoroonsa etänä, joten se soveltuu myös asiakasmäärien hallintaan paikan päällä, koska ilmoituksia tulee hyvissä ajoin ennen omaa vuoroa.

Voimme olla matalalla kynnyksellä avuksi tällä hetkellä sillä, että meillä on muutenkin ollut käynnissä kampanja ilmaisesta 90 päivän kokeilujaksosta, joten olemme koko ajan valmiudessa pistämään asiat pyörimään täydellä teholla. Haluamme olla avuksi tässä tilanteessa ja palvelumme on helposti muokattavissa eri kokoisten toimijoiden tarpeisiin, vaikka alunperin kukaan meistä ei ajatellut, että muokkaustarve perustuisi poikkeustilaan.


Kokeilujaksolle voi liittyä verkkosivuiltamme tästä linkistä.


Lomakkeen täytön jälkeen otamme yhteyttä yksityiskohdista ja palvelun sovittamisesta tarpeenne mukaan.

Olisiko sovelluksestamme hyötyä teille tai tiedättekö jonkun, jolle olisi? Olkaa yhteydessä! Alla tiivistys sovelluksemme ominaisuuksista.

Hyvää alkavaa viikkoa!
Ystävällisin terveisin,
Codemendersien tiimi.

Lyhyesti sovelluksesta ja hallintapaneelista


  1. Sovellus näyttää koko ajan paljonko jonottavia asiakkaita on ja montaako palvellaan lokaatiossa (esim. parturissa, virastossa).

  2. Sovellus näyttää kauanko jonon purkamisessa arvioidusti kestää ennen omaa vuoroa.

  3. Palvelu toimii ilmaisena sovelluksena asiakkaan/jonottajan omalla mobiililaitteella sekä selaimessa.

  4. Palveluntarjoaja hallinnoi jonoja pilvipalvelussa palvelupisteeltä: sulkee/avaa niitä ja kutsuu asioimaan.

  5. Ilmoitukset omasta vuorosta ja sen lähestymisestä tulevat joko push-notifikaatioina eli sovelluksen sisäisinä ilmoituksina, tekstiviestillä tai sähköpostilla.

  6. Paikan päällä on mahdollista tilata jonotusnumero myös esim. QR-koodilla, ja API-yhteensopivuudella relevantit tiedot voidaan näyttää vaikka aulan ruudulla. Tilastot ja data ovat välittömästi käytettävissä ja ovat julkaistavissa avoimen datan periaatteen mukaisesti.

  7. Sovelluksessa näkyviin jonoihin voi lisätä ohjeistusta ja esitietolomakkeen.

  8. Työstämme palveluamme WCAG-esteettömyysohjeistusten mukaiseksi sekä digitalisaation toteuttamiseksi.

1 Response

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment