Tehokkaampaa palvelua Jonoon.fi:llä

Kuvassa on yhteensä kuusi ihmistä, jotka kaikki käyttävät älypuhelinta ottaakseen mobiililipun. Heidän ilmeensä vaihtelevat. Vasemmalta ylhäältä oikealle: Latinalaistaustainen nainen ottaa lippua kirjat kainalossaan, vanha musta nainen istuu ulkona puistossa ja ottaa lipun, seniorimies Lähi-Idästä ottaa lippua, hänellä on pitkä valkoinen parta ja turbaani, alhaalla vanha itäaasialaistaustainen pariskunta istuu sohvalla ja ottaa lippua, oikealla alakulmassa seniorimies ottaa lippua otsat kurtussa. Vasemmassa alakulmassa lukee: teamwork, productivity, customer ja productivity on korostettu keltaisella.

HENKILÖKUNNAN TEHOKKUUDEN LISÄÄMINEN QTIP.ME:N AVULLA
Alkuperäinen blogikirjoitus julkaistu 26.8.2019 Codemendersin blogissa.🡕
Jonoon.fi on Qtip.Me:n kansainvälisessä käytössä oleva versio, kirjoituksessa esitelty data on Qtip.Me:n kautta kerättyä. 🡕

Asiakastyytyväisyys on vain yksi puoli kolikosta asiakaspalvelukokonaisuudessa. Toinen yhtä tärkeä osa-alue on henkilökunnan tyytyväisyys. Hyvin usein perinteinen jononhallintajärjestelmä lisää henkilökunnan yleiskuluja. Toisin sanoen henkilökunta käyttää huomattavasti aikaa asiakasliikenteen hallinnointiin, siihen että asiakkaat ohjautuvat oikealle palvelupisteelle ja ohjatessaan turhautuneita asiakkaita. Tämä on itsessään paljon työtä ja on poissa asiakaspalvelijoiden palvelualttiudesta ja palvelukyvystä asiakaskohtaamisissa.


Qtip.Me:n jononhallinnan ansiosta henkilökuntasi voi keskittyä siihen, mihin heidät on palkattu – tarjoamaan laadukasta asiakaspalvelua. Ohjelmaan sisäänrakennettujen työkalujen ansiostas he pääsevät käsiksi reaaliaikaseen dataan, jonka kautta he voivat tutustua asiakkaidensa tarpeisiin etukäteen. Tämän ansiosta työstä saa enemmän tulosta vähemmällä vaivalla ja pienemmässä ajassa, mikä tekee mahdolliseksi suuremman asiakasmäärän palvelimisen. Henkilökunnalla on myös käsitys kokonaiskuvasta. Kaikki tämä parantaa heidän motivaatiotaan ja sillä on ollut positiivisia seurauksia koko asiakaspalveluprosessin kulkuun. Mitä pidempään järjestelmäämme käytetään jonojen hallintaan, sitä parempia tuloksia on nähtävissä henkilökunnan tehokkuudessa, arvioiduissa jonotusajoissa ja asiakkaiden palveluprosessissa. Esimerkkinä alla oleva taulukko kuvaa kuukaudessa palveltujen asiakkaiden määrää Sure Telecomin liikkeessä vuonna 2016.


Sure Telecom otti valikoiduissa liikkeissään Qtip.Me:n käyttöönsä jonojensa hallintaan vuonna 2015. Onnistuneen pilottivaiheen jälkeen vuonna 2016 Sure Telecom otti Qtip.Me:n käyttöönsä kaikissa pisteissään. Yllä olevat asiakasmäärät ovat heidän Guernseyn liikkeestään. Luvut puhuvat itsensä puolesta ja asiakaspalvelun tehokkuudessa on nähtävissä huomattava 30% kasvu vuoden aikana.


Eräitä pääasiallisia ominaisuuksia, joita heillä on käytössään ovat Asiakkaan tunnistetiedot, Esitietolomake, Kustomoitava palaute ja Ajanvaraukset.


Voit itsekin aloittaa ilmaisen kokeilujaksosi jo tänään ja kokea palvelun positiivisen vaikutuksen asiakaspalvelussasi. Lisäys blogin lukijalle Suomessa: Uudistamme kokeilujakson rakennetta parhaillaan, joten jos haluat sen käyttöösi heti, otathan yhteyttä myyntitiimiimme tämän lomakkeen kautta.🡕 Voit esittää myös lisäkysymyksiä sinne tai ottaa meihin yhteyttä somessa! Saatat löytää kysymyksiisi vastauksen pikaisesti englanniksi FAQ-osiomme kautta. 🡕



Ystävällisin terveisin,
Codemendersin tiimi

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment